Verzenden, retourneren en klachtenafhandeling
Bestellen en verzenden
Betalen
Nadat de je bestelling geplaatst is, wordt er per e-mail een orderbevestiging gestuurd met daarin een factuur van de bestelde artikelen en het totaalbedrag, inclusief de verzendkosten. De betaling dient vooraf plaats te vinden, en kan op verschillende manieren:
IDeal
Verzenden
Jouw bestelling wordt verstuurd via PostNL.
De verzendkosten brievenbuspost zonder track & trace code hangt af van het gewicht van je bestelling.
De verzendkosten brievenbuspost met track & trace code zijn € 4,25
Levertijd
Je bestelling wordt verstuurd (indien voorradig) binnen 1-3 werkdagen nog op de post. Alle bestellingen worden geleverd via PostNL (levertijd 1-2 werkdagen).
Retour
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de sier-anika zijn voor eigen rekening.
In verband met hygiëne kunnen oorbellen, die uit de verpakking zijn gehaald, niet geretourneerd worden.
Sier-Anika
Franssenstraat 105
5434 SG Vianen
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Sier-Anika geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sier-anika.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Klachtenafhandeling
Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sier-anika.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.